vrijdag 2 november 2012

Tag: Het een of het ander

Jaaaa, mijn eerste tag
ik wilde al een tijdje een tag maken , maar eigenlijk had ik daar helemaal geen tijd voor...
Mar vandaag vond ik het er wel eens tijd voor de tag komt van deze blog

spijkerbroek of jogginsbroek
Dat ziet er toch gewoon het leukste uit, die jogginsbroek bewaar ik wel voor thuis

Lange of korte mouwenDAt zit gewoon net even wat lekkerder, al draag ik in de winter toch liever langen mouwen :)

jurkjes of rokjesrokjes:) ik hou er van , ik draag ze zelfs vaker dan een broek .. ookal zijn jurkjes ook leuk...
ik kan niet kiezen!


streepjes op ruitjes
Ik heb het tch iets meer op streepjes , dat heb ik ook meer in mijn kast hangen

teenslippers of sandalen
sandalen vind ik echt 3x niks en ookal kan ik niet op teenslippers lopen en verlies ik ze 100x .. altijd beter dan sandalen

sjaals of hoedjes
ik hou van sjaals :)))) ik overleef de winter niet zonder sjaals , ik woon erin!
Img1448842792_large


oorknopjes of oorhangers
de laatste tijd echt knopjes , maar ik heb zo mijn periodes

kettingen of armbanden
kettingen maken gewoon net wat meer je outfit af

hakken of plattte schoenendeze lopen gewoon wat comfortabeler, maar als het een keer kan draag ik graag hakken.

jasje of vest
dat ziet er gewoon net wat netter en leuker uit.. vesten ? ik denk dat ik 2 heb XD

nagels: kort of langhet liefst lang , alleen zijn ze bij mij altyd kort omdat ze afbreken door school en werk!

krullend haar of stijl haarzelf heb ik krul/golvend haar , maar stijl vind ik gewoon leuker ... lijk je haar ook weer wat langer;)

knot of staart
knotjee, i like zit net even wat beter en ziet er naar mijn mening leuker uit.

lang of kort haar
LANG , ik zie mezelf never met kort haar!

Tumblr_mb5er0hw6a1rnr89bo1_500_large

regen of zon ik hou van de zon en heb een oprechte hekel aan regen , zo vies en nat en het valt altjd op het moment waarneer je  het niet kan gebruiken.

zomer of winter
ik hou van de zomer , leg mij maar de hele dag op het strand ik vermaak me wel!
546296_3096300492690_254127478_n_large

lots of love
Demi





foto's: weheartit

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag, ik heb er toevallig ook nét een gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spijkerbroek

    korte

    jurkjes/rokjesrokjes allebei

    streepjes

    teenslippers

    sjaals

    oorhangers

    armbanden

    plattte

    vest

    korte nagels

    krullend haar

    staart

    lang haar

    zon

    zomer/winter allebei

    BeantwoordenVerwijderen