vrijdag 11 januari 2013

VICTORIA'S SECRET | LONDON

30December liep ik in oxford street, en overal maar ook echt letterlijk overal zag ik vrouwen en meisjes met tasjes lopen van victoria's secret. 'Ik moet die winkel vinden' zei ik tegen mijn vriendinnen. En uiteindelijk  bond street vonden we hem . WOW zoo mooi en dat voor de buitenkant
 
Vanaf de eerste stap die ik binnen zette keek ik me ogen uit , zo mooi, zo groot! victoria's secret london  het is echt net een musueum. Als je er ooit bent ik raad je aan ga er heen , al is het alleen maar even om te kijken . Het is net een museum. JE KIJKT JE OGEN UIT!
 
 
De kerstboom (die ik maar al te graag zou willen hebben)
 
Dacht je dat je alles gezien had, kon je nog drie keer naar boven
 
Net een museum, ik denk dat ook de mannen zich hier zullen vermaken :)
 
DOUTZEN
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten