maandag 25 februari 2013

Huishoudbeurs

Ten eerste , sorry voor het lang niet gepost te hebben

Afgelopen vrijdag 22februari , ben ik met mijn moeder naar de huishoudbeurs geweest.
Maar natuurlijk eerst naar mijn grote liefde STARBUCKS, het was voor mijn moeder de eerste keer.
Nadat ik mij White cafe mocha had besteld bestelde ik voor mijn moeder een cafe mocha, het liefst nam ze gewoon zwarte koffie ,maar dat had ik haar verboden

    En zoals gewoonlijk gaven ze mij een nieuwe naam


Daarna gingen we door naar  Amsterdam RAI , en zodra we de trein uitstapte werd het al druk , en begonnen ze met het uitdelen van gratis dingen ...ik hou van GRATIS

Binnen onze jas ophangen en alles bekijken...
Ik vond het gedeelte waar je de drank kon proeven het leuks :)
het drankje peachtree, likeur 43 en merrys(witte chocolade drank)
vielen bij mij het meeste in de smaak
                                                                 likeur 43

Ik vond de likeur 43 zelfs zo lekker dat ik hem heb gekocht,
Verder was er een heel groot gedeelte waar je lekker kon shoppen, het was helaas zo druk dat ik daar niet normaal kon lopen. Ook hebben ze mij nog opgemaakt , natuurlijk om mij die make-up te verkopen.
En er was een gedeelte waar je allemaal eten kon proeven NOMNOMNOM... ik heb alles geproefd hoor! Het was zelfs zoveel dat niet eens meer middag eten hoefde.



Ja de huishoudbeurs is een aanrader , een gezellig dagje met je vriendinnen of je moeder!
even wachten op volgend jaar dus.

2 opmerkingen:

  1. HAHAHAHAHA ik ga stuk,

    - maar natuurlijk eerst naar mijn grote liefde
    - het liefst nam me moeder een zwarte koffie, maar dat had ik haar verboden

    HAHAHAHAHAHAHA ROLLING ON THE GROUND!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat spul is lekker! :) Klinkt als een gezellig dagje uit!

    Ik volg je! xx

    BeantwoordenVerwijderen